عسل طبیعی سلامت آفرین

عسل طبیعی سلامت آفرین

معرفی و فروش انواع عسل و داروهای گیاهی
عسل طبیعی سلامت آفرین

عسل طبیعی سلامت آفرین

معرفی و فروش انواع عسل و داروهای گیاهی

انزال زودرس و تمرینات کیگل



تمرینات کیگل(kegel)؛ درمانی برای مشکل انزال زودرس

 

مقدمه

 

انزال زودرس، یکی از عمده ترین و در عین حال زجرآورترین مشکلات جنسی در میان مردان است. زیرا که هم لذت جنسی را دچار مشکل می کند و هم به اعتماد به نفس فرد ضربه می زند. در این مطلب، به توضیحی مختصر و مفید در مورد تمرینات کِیگل می پردازیم. این تمرینات، جزو معدود راه حل های موثر در زمینه ی درمان انزال زودرس می باشد. امیدوارم با این تمرین، بتوانید مشکل انزال زودرس خود را به خوبی رفع کنید.

 

معرّفی

 

سوالی که بسیاری از مردان به دنبال جواب آن هستند این است که چگونه می توانند سریعا انزال خود را به تعویق بیندازند. دراین باره، راه حلّهای گوناگونی ارایه شده است که از میان آنها، تمرینات کیگل، از موثّرترین و درعین حال، ساده ترین روشهاست. امّا برای درک بهتر این تمرینات، ابتدا بهتر است بدانیم که هم مردان و هم زنان در کف ناحیه لگن خود، ماهیچه ای به نام پوبوکوکسیژیوس(pubococcygeus) (که به اختصار به عنوان عضله PCشناخته می شود)دارند که عملکرد صحیح آن، برای سلامت لگن خاصره ضروری است. اگر این عضله از سلامت و قدرت کافی برخوردار باشد؛ مدت زمان معاشقه و آمیزش افزایش یافته؛ لذّت نـاشی از رابطه زناشویی نیز بیشتر می شود. مثل هر عضله دیگری، تقویت این عضله نیز با تمرین و ورزش منظّم قابل حصول است. تمرینات کیگل، تمریناتی هستند که برای تقویت و کنترل ارادی عضلات کف لگن و به ویژه، عضله PC ابداع گردیده اند.

 

مزایای تمرینات کِیگل

 

 

۱-ساده، آسان و بدون هزینه است و نیاز به وسیله خاصی ندارد.

۲- اثربخشی آن کاملا قابل توجّه است.

۳- دیگران متوجه آن نمی شوند و می توان آن را در هر مکان و در حالات مختلف(نشسته، ایستاده و درازکش) تمرین کرد.

 

شناسایی عضلات کف لگن(عضلات pc)

 

1- بنشینید و عضلات ران، باسن و شکم خود را شل کنید؛ حلقه دور مقعد خود را سفت و منقبض کنید به نحوی که انگار دارید جلوی خروج مدفوع و یا گاز روده خود را می گیرید. سپس آن را شل کنید. این کار را چندین بار تکرار کنید. سعی کنید عضلات باسن را منقبض نسازید.

 

۲- هنگام ادرار کردن، به طور کامل جلوی جریان ادرار را بگیرید و سپس جریان ادرار را مجددا برقرار سازید تا عضلات موردنظر را شناسایی کنید. عضلاتی که شما برای قطع جریان ادرار از آنها استفاده می کنید؛ همان عضلات pc می باشند.

 

نحوه انجام تمرینات کِیگل

 

هر تمرین کیگل شامل دو قسمت« انقباضات کند و سریع» است که به دنبال هم انجام می شوند. این تمرینات(یعنی مجموع دو قسمت انقباضات کند و سریع ) باید حدّاقل ۵-۴ مرتبه در هر روز تکرار شوند.

 

- انقباضات کند:

 

۱- عضلات مقعد و پیشابراه (همان عضلات pc) را همزمان با یکدیگر منقبض کرده؛ به سمت داخل و بالا بیاورید. این انقباضات را به مدت ۵ ثانیه حفظ کرده؛ سپس عضلات را شل کنید. این انقباضات و شل کردن ها را تکرار کنید. در ضمن بایستی بین هر انقباض ۱۰ ثانیه به عضلات کف لگن استراحت دهید. تا ۱۰ مرتبه این سیکل را تکرار کنید.

۲- پس از اینکه موفق شدید انقباضات را تا ۵ ثانیه حفظ کنید این مدت را به تدریج به ۱۰ ثانیه افزایش دهید.

 

 

 

- انقباضات سریع:

 

۱- ۱۰ بار عضلات کف لگن را به طور سریع، قوی و کوتاه منقبض سازید.

2- ده ثانیه استراحت کرده؛ مجددا این انقباضات را تکرار کنید

۳- این سیکل های ده تایی را نیز ده بار تکرار کنید.

 

با انجام ده سیکل انقباضات کند و ده سیکل انقباضات سریع، یک تمرین کیگل کامل می شود.

 

تذکّر: در صورت تمایل، می توانید تعداد و زمان تمرینات را به تدریج افزایش دهید.

 

 

نکات مهم درهنگام تمرینات

 

۱- نفس خود را حبس نکنید.

۲- به جای انقباض و بالا آوردن، عضلات را به سمت پایین فشار ندهید. (گویی در حال دفع ادرار و مدفوع می باشید.)

۳- عضلات باسن، ران و شکم را سفت و منقبض نکنید.

۴- پاها را به یکدیگر فشار ندهید.

 

نکته: تمرینات کِیگل را هنگام ادرار کردن انجام ندهید چراکه دچار عفونتهای مجاری ادراری خواهید شد.

 

 

 

اثر بخشی تمرینات کِیگل

 

۱- حداقل باید ۱۵ هفته، تمرینات، به طور مستمر انجام شود تا به تدریج بتوان تغییرات ایجاد شده را مشاهده کرد.

۲- فراموش نکید پس از تقویت این عضلات، تمرینات را قطع نکنید؛ این تمرینات باید به طور منظم ادامه پیدا کنند.

 

نکات دیگر برای حفظ سلامت عضلات کف لگن

 

۱- از بلند کردن اشیاء سنگین خودداری ورزید.

۲- از زور زدن هنگام دفع ادرار و اجابت مزاج بپرهیزید و در صورت ابتلا به یبوست، نسبت به درمان آن اقدام کنید.

۳- وزن خود را کنترل کنید.

۴- بـیماریهای مـزمنی را که باعث سرفه می شوند؛ درمان کنید.

۵- از بی تحرکی اجتناب ورزیده؛ به طور منظم ورزش کنید.

 

 

نکته پایانی

 

تمرینات کیگل اختصاص به مردان ندارد و حتّی بهتر است زن و شوهر به طور همزمان نسبت به انجام تمرینات اقدام نمایند

عسل و کبد



عسل، قند خون را کنترل می کند - در اکثر افراد، عسل به کنترل قند خون، کمک بسیاری می کند. این امر برای افرادی کـــه احتمـال ابتلا به چربی کبد در آنها می رود، بسیار مهم است. از آنجاییکه نسبت فروکتوز به گلوکز در عسل 1:1 است، برای ایجاد ذخیره ی مناسب گلیکوژن در کبد، نسبتی بسیار خوب است. اگر ذخیره ی گلیکوژن در کبد، مناسب و کافی نباشد، باعث آزاد شدن هورمونهای فشار توسط کبد شده و در دراز مدت باعث سوخت نامناسب گلوکز می شود، که همین امر خود باعث مقاومت بدن در برابر انسولین شده و باعث چرب شدن کبد انسان می شود.

 

عسل حاوی باکتریهای مفید است - سیستم گوارشی انسان، حاوی برخی باکتریهای مفید است که برای سلامت بدن لازم هستند. ثابت شده است که عسل خالص و طبیعی، حاوی 6 گونه لاکتوباسیل و 4 گونه ی بیفیدوباکتری است. محققان معتقدند صدماتی که به کبد وارد می شود غالباً بخاطر عدم توازن در باکتریهای گوارشی است، و اگر میزان این باکتریها زیاد باشد، کبد در برابر صدمات مقاوم تر است. 

 

عسل، آنتی اکسیدانی قوی است - طبق تحقیقات مشخص شده است که عسل، حاوی نوعی آنتی اکسیدان قوی به نام پُلی فنول است. در تحقیقات دیگری که در سال 2013 انجام شد، محققان اعلام کردند قدرت عسل در تقویت کبد با سیلی مارین (نوعی شیرة گیاهی که از گیاه سیلییوم از تیره ی کاسنیان) برابری می کند! آنها متوجه شدند این دو ماده، از فشارهای اکسید کننده به خوبی جلوگیری می کنند. بعلاوه، خود عسل حاوی لیپیدی است که کاهنده ی فشار اکسید کننده است. این امر به پیشگیری از انباشته شدن چربی در کبد کمک بسیاری می کند.

چهار ماسک عسل متنوع برای انواع پوست

سلام و وقت بخیر

اول از همه توافق هسته ای را به همة دوستان، مشتریان و در کل ملت سرافراز ایران تبریک می گوییم.

اما بعد...

این مطلب حاوی یک تصویر است که در آن چهار ماسک عسل مناسب برای انواع پوست نشان داده شده است. این ماسکها برای پوستهای چرب، خشک و معمولی مناسب هستند. همچنین یک ماسک ویژه که حاوی گرده گل هم است در این تصویر ارائه شده است.

 

موفق و تندرست باشید...

اسکراب صبحگاهی پوست بدن با عسل



اسکراب صبحگاهی پوست بدن با استفاده از عسل


مواد لازم:

پودر قهوه:                        1/4 فنـــــجان

کرة حیوانی                      1/4 فنــــــجان

جوانة گندم                      2 ق غـذاخوری

عسل                            2 ق غـذاخوری

روغن هسته انگور             1 ق غـذاخوری

سفیدة تخم مرغ               1 عـــــــــــــدد

 

طریقة آماده سازی و مصرف:

 

ابتدا در یک کاسه، عسل، کره و روغن هسته ی انگور را با هم مخلوط کنید. سپس جوانه ی گندم و  پودر قهوه را آرام آرام و با احتیاط اضافه کنید تا گلوله گلوله نشوند. اسکراب باید یک دست و خامه ای باشد و فقط ذره ای زبری در آن احساس شود. بگذارید اسکراب کمی بماند. حالا با استفاده از یک اسفنج حمام یا لیف این اسکراب را روی بدنتان مالش دهید و بسایید. سپس کاملاً این مواد را شستشو دهید. پس از خشک کردن بدن، از کرم مرطوب کننده ی مناسب برای بدن استفاده کنید تا پوستتان خشک نشود. 

 

فواید:

 این اسکراب به پاکسازی و رفع ناهمگنی پوست کمک کرده و گردش خون را بهبود می بخشد. همچنین به رفع سلولیت و تناسبت رنگ پوست و نرم شدن آن هم کمک می کند.

 

شاداب و سبز باشید

www.asaltop.ir

رنگ عسل


رنگ عسل


شاید اصلی ترین عامل در انتخاب عسل توسط مشتری، رنگ آن باشد. همانطور که می دانید، اکثر بسته بندی های ارائه شده در بازار، پلمپ هستند، پس مشتری امکان مزه و بو کردن عسل را ندارد، به همین دلیل، سعی می کند عسل را بر مبنای رنگش انتخاب کند.
اما رنگ عسل، به ما چه می گوید؟ آیا رنگ عسل، بیان کننده ی کیفیت آن است؟ عسل باید تیره باشد یا روشن؟
همانطور که قبلاً گفتیم، به تعداد گیاههای پر رویش موجود روی زمین، انواع عسل وجود دارد. هر گیاه بواسطه ی شهد مخصوص به خود، رنگ خاصی را به عسل می دهد. در کنار این مسئله، محیط زیستی زنبور و حتی نژاد زنبور هم در این مسئله دخیل هستند. 
متاسفانه در میان اکثر مردم، این مسئله جا افتاده است که هر چه عسل تیره تر باشد، بهتر است. باید بگوییم که این باور غلط است. انواع عسل از بی رنگ شروع می شود و تا رنگ سیاه کدر ادامه می یابد. مثلاً عسل مرکبات بسیار روشن و کمرنگ است و در مقابل عسل سیاهدانه کاملاً سیاه و پررنگ است.
اما این نکته را هم باید بدانید، که عسل هر چقدر هم که رنگ روشنی داشته باشد، اما هیچوقت کاملاً شفاف نیست. یعنی، وقتی از پشت ظرف عسل به اجسام و محیط نگاه کنید، وضوح کامل ندارند. این به خاطر خاصیت چپ گرایی نور در عسل است. عسل هیچگاه مثل شیشه یا مایعاتی مثل آب یا گلوکز تجاری رفتار نمی کند.
با این که رنگ یک فاکتور مهم در خریدتان است، اما توصیه میکنیم در هنگام خرید عسل، عطر و طعم آن را مد نظر قرار دهید. هیچ عسل فروش واقعی، از قرار دادن ظروف تست عسل در کنار محصولاتش ترسی ندارد.
پیروز و بهروز باشید
www.asaltop.ir